top of page

Piegāde un preču atgriešana

Piegāde

  • 3,00 EUR -  Omniva pakomātā - pasūtījuma izmērs līdz 38 x 64 x 39 cm  un maksimālais pakas svars 30kg.

  •  2,90 EUR - Latvijas pasta pakomātā - pasūtījuma izmērs līdz 38 x 38 x 58 cm un maksimālais pakas svars 31,5 kg.

  • Lielākus pasūtījumus piegādājam ar kurjera starpniecību, iepriekš sazinoties par izmaksām.

  • BEZMAKSAS – pasūtījumu saņem saimniecībā uz vietas ‘’Igaunīši’’, Jaunalūksnes pagasts, Alūksnes novads vai arī piegādājam Alūksnē, iepriekš vienojoties.

  • BEZMAKSAS - piegāde pasūtījumiem virs 40eur.

  • PIEGĀDES MAKSA, izvēloties kurjerpakalpojumu firmu, tiek aprēķināta saskaņā ar pakalpojuma sniedzēja cenrādi (attiecībā pret pasūtījuma izmēru un svaru). Par pasūtījuma piegādi Pārdevējs nosūta Pircējam atsevišķu priekšapmaksas rēķinu. 

!!Ja izvēlies, savu sūtījumu saņemt ar pakomāta starpniecību, tad ņem vērā laika apstākļus (īpaši ziemas laikā), izvēlies pakomātu iekštelpās. Latvijas pasts savus pakomātos, lielāko daļu ir izvietojis iekštelpās.

Piegādes laiks - preču piegādes termiņi no pasūtījuma apmaksas 

  • Uz pakomātu – apmēram 3 līdz 5 darba dienu laikā.

  • Lietuvā un Igaunijā – apmēram 5 darba dienu laikā.

  • Citas valstis – pēc vienošanās.

Preču atgriešana

Pasūtīto preci ir iespējams atgriezt 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža. 

Kā es varu atgriezt preci? 

  1. Sazinies ar mums, rakstot uz igaunisuoga@inbox.lv vai zvanot pa tālruni +371 25409955. Izstāsti, ka vēlies atgriezt pirkumu un kāds ir atgriešanas iemesls.

  2. 7 darba dienu laikā, no paziņošanas brīža, atgriez mums bojāto preci.

  3. Saņemot preci, novērtēsim atgrieztās preces kvalitāti, bojājumu apjomu un 30 dienu laikā atgriezīsim preces vērtību vai vienojoties ar jums par jaunas preces atgriešanu.

  4. Atteikties var aizpildot atteikuma anketu. Anketu atradīsiet šeit - Atteikuma anketa.

Kādos gadījumos es varu atgriezt preci? 

  • Ja pārdomā un nolem, ka tomēr preci nevēlies; 

  • Ja prece neatbilst gaidītajai;

  • Ja prece piegādes laikā ir bojāta (lai apliecinātu, ka bojājumi radušies piegādes laikā, lūdzam, bojātās preces saņemšanas brīdī, bojājumus nofotografēt un nekavējoties sazināties ar mums).

Kādos gadījumos preci nav iespējams atgriezt?

 

  • Ja prece ir tīši vai netīši bojāta, kad atrodas pie pircēja.

  • Ja prece nav pilnā komplektācijā (iepakojums, detaļas, svars, daudzums);

  • Ja prece, atrodoties pircēja uzraudzībā, ir zaudējusi savu sākotnējo izskatu, pircējam apzināti vai neapzināti to ietekmējot.

Kas sedz atgriešanas izmaksas?  

  • Pircējs sedz izmaksas, izņemot gadījumos, kad tiek atgriezta piegādes laikā bojāta prece. 

Preču atgriešanas kārtība notiek saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un reglamentējošiem Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255). 

 

Datu apstrāde

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.

bottom of page